• +38 (063) 231 31 31

  • +38 (067) 378 22 22

Батькам

Формування і розвиток навиків:
 
  • самостійної роботи з добування і застосування знань;
  • планування, постановки і досягнення цілей;
  • спілкування і роботі в команді;
  • самодисципліни і самооцінки;
  • особистісного лідерства;
  • критичного мислення;
  • пізнання нового;
  • допитливості, пошуку нестандартних рішень, креативності;
  • керування собою;
  • досягнення успіху.
 
Щоденник учня школи нового покоління Papaya, в якому розробляється планування, фіксуються досягнення і успіхи щодня, мрії і плани, настрій та бажання, натхнення і пошук, самооцінювання і усвідомлення чогось важливого для себе.
 
Формування характеру і особистісних цінностей кожної дитини як Я-особистості, члена колективу та своєї сім’ї, жителя міста, громадянина рідної держави і світу.
 
Головний ресурс школи – вчитель як успішна особистість, яка усвідомлює своє покликання, яка може навчити дитину тільки тому, що вміє сама, а після цього допомогти учням стати мотивованими і самостійними. Саме тому команда вчителів нашої школи системно навчається за відповідною програмою розвитку педагогічного персоналу. Тренінгові навчання базуються на методах фасилітації в роботі навчальних закладів та коучингових технологіях.
Практика співробітництва, взаємоповаги, порозуміння в основі спільної діяльності Нашої команди.
Ми усвідомлюємо, що вчителю потрібно стати тим, хто навчить дітей не боятися невідомості, підходити до всього творчо, аналізувати інформацію критично, рефлексувати, спілкуватися з іншими людьми і співпрацювати в команді. Для цього наші вчителі постійно займаються саморозвитком і вдосконаленням своїх навичок і компетенцій, взаємодоповнюють друг друга за своїми якостями і досвідом.
Ефективність взаємодії творчого трикутника «Учень-Вчитель-Батьки»
 
Розвиток дитини починається з її здоров’я та емоційного комфорту
 
Позитивний настрій на початку дня як залог успіху. Щоденні дихальні вправи, оздоровчі заняття для розвитку уваги, мислення, зміцнення хребта і суглобів, загальне оздоровлення через рухливі ігри, елементи оздоровчої гімнастики.
Мистецтво і музика важливі складові розвитку уяви, творчості, креативності, пошуку натхнення та енергії. Найважлива складова – застосування арт-практичних прийомів.
 
 
Як дитина отримує атестат
 
Якщо ваші діти ще не зараховані до школи, ми домовляємось зі школою, в якій вони будуть зараховані на екстернатну форму навчання і разом з цією школою розробляємо систему оцінювання на різних етапах навчання відповідно до Державного стандарту і нашої програми розвитку, таким чином забезпуючи дітям постійний супровід і комфорт. Створюється спільна команда. І така експертна група зможе створити систему оцінювання не тільки знань, а і навичок та компетенцій на різних етапах навчання.